Totalul afișărilor de pagină

">

Faceți căutări pe acest blog

marți, 18 ianuarie 2011

Un tip la poarta raiului.








Un tip ajunge la portile raiului; In fata lui Sfantul Petru cu o privire nedumerita il intreaba:
- Ai facut vreo fapta buna sau ceva deosebit in viata ta care sa ma faca sa te la sa intrii in Rai ?
- Da, ma pot gandi la un singur lucru; O data cand treceam pe un drum in Black Hill in Dakota, am dat peste un grup de motociclisti mari si duri si rai care incercau sa violeze o tanara.
- Si tu ce ai facut ?
- Pai... M-am  dus direct la ei si le-am cerut, chiar i-am si rugat frumos sa o lase in pace, dar ei nu m-au ascultat; Asa ca m-am dus la cel mai mare, cel mai tatuat, cel mai urat si i-am rasturnat motocicleta, i-am tras una in cap, i-am smuls cerceii din nas si din urechi si l-am pus la pamant ca pe un caine pe burta. Apoi am inceput sa urlu si sa merg catre ceilalti...
- Acum inapoi copilasilor sau veti avea de-a face cu mine si nu va doresc acest lucru, ca nu o sa va fie bine !!!
- Sii, cand s-a intamplat asta ?
- Acum cateva minute...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu