Totalul afișărilor de pagină

">

Faceți căutări pe acest blog

joi, 27 ianuarie 2011

Balul Mascat De Halloween ...







Un cuplu a fost invitat la un bal mascat de Halloween. Dar sotia avea o durere de cap ingrozitoare si ii spuse sotului ei sa mearga singur. Acesta fiind un sot devotat protesteaza dar ea i-a zis ca nu are rost, o sa ia o aspirina si o sa se puna in pat la somn; asa ca sotul isi ia costumul si pleaca.

Dupa ce a dormit o ora buna sotia se trezeste fara dureri de cap si se gandeste ca e destul de devreme ca sa mearga si ea la bal. Sotul ei nestiind ce costum avea ea se gandi ca o sa se distreze foarte tare privindu-l pe sotul ei cum se comporta cat timp ea nu este cu el.

A intrat la bal si imediat a recunoscut costumul sotului ei dansand; dansand cu orice fata buna cu care putea si aruncand la cate una, cate un mic sarut. Sotia ajunge la acesta si incepe sa il seduca, iar dupa un timp acesta incepe treaba si ea il lasa in pace; teoretic era sotul ei. In final el is sopteste la ureche ceva si acestia pleaca in masina lui si se distreaza putin.

Chiar inainte de miezul noptii, inainte de demascare femeia se strecoara afara din masina, se duce acasa isi dacostumul jos, il ascunde si se baga in pat cu o carte in mana intrebandu-se ce fel de explicatie o sa-i dea sotul pentru comportamentul sau cand va veni acasa.

Intra sotul acesteia in casa se dezbraca si se duce in camera. Cand intra o gaseste pe sotia lui citind, iar aceasta il intreaba cum s-a distrat.

El spune: "Oh, exact la fel ca de obicei. Stii ca nici o data nu ma distrez daca nu esti cu mine !!! "

Apoi il intreaba daca a dansat mult ...

Acesta raspunde : "O sa-ti spun, nu am dansat deloc. Am ajuns acolo, M-am intalnit cu Paul, Tudor si inca, cativa baieti si ne-am dus la separeu sa jucam un poker si asta am facut toata seara . Dar un lucru stiu sigur : TIPUL LA CARE I-AM IMPRUMUTAT COSTUMUL SIGUR S-A DISTRAT DE MINUNE ..." :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu