Totalul afișărilor de pagină

">

Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 26 ianuarie 2011

O nevasta legata !?!







Patru prieteni planuiesc de saptamani sa mearga intr-un camping perfect.
Cu doua zile inainte sa plece Sotia lui Robert ii pune piciorul in prag sii ii zice ca nu are voie sa se duca.
Prietenii acestuia sunt foarte suparati .. dar nu au ce face asa ca pleaca fara el.
Dupa doua zile cei trei se intorc la zona de camping si il gasesc pe Robert asteptand acolo cu un cort pregatit, focul facut, si mancarea pe acesta.
Acestia il intreaba: Omule de cat timp esti aici si cum i-ai vorbit sotiei tale de te-a lasat sa vii ?
Robert raspunde: Pai sunt aici de ieri. Ieri dimineata stateam pe scaunul de la birou si vine sotia in spatele meu pune mainile la ochii mei si ma intreaba "Ghici cine-i ? "
I-am luat mainile de la ochii mei si cand m-am intors purta o camasa de noapte de la firma vezi prin camasa de noapte.
Mia luat mana si ma tras in dormitor. In camera erau doua lumanari frumoase si plin de petale de trandafiri, pe pat avea catuse roz cu puf si funii !!!. Dupa ce m-a lasat sa vad toate astea mi-a zis sa o leg cu funia si catusele de pat si asa am si facut. Aoiu a spus, "Acum poti sa faci tot ce vrei"
Sii UITE ACUM SUNT AICI :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu