Totalul afișărilor de pagină

">

Faceți căutări pe acest blog

luni, 24 ianuarie 2011

La Doctor

 

Un batranel in varsta de 85 de ani a fost chemat de catre doctorul sau sa aduca o mostra de s*er*a de a lui pentru o examinare fizica.
Doctorul ii da un borcan si ii zice "Ia borcanul acesta acasa si adu-mi in el maine o mostra din sp**ma ta". A doua zi batranelul de 85 de ani reapare la doctor in birou si ii da borcanul inapoi; acesta era la fel de curat si de gol la fel ca si in ziua precedenta.
Doctorul nedumerit il intreaba ce sa intamplat si omul ii explica:
"Pai dom'doctor uite asa sta treaba: prima data am incercat cu mana dreapta, dar nimic. Apoi am incercat cu mana stanga, dar tot nimic. Apoi am rugato pe sotia mea sa ma ajute. A incercat si ea cu mana dreapta prima data, nimic. Apoi cu mana stanga, dar tot nimic, a incercat cu gura, prima data cu dintii pusi, iar apoi cu dintii scosi, dar tot nimic. Chiar am chemat-o pe Maria, vecina noastra sa incerce si ea. Prima data cu mana stanga apoi cu mana dreapta apoi la subsuara DAR TOT NIMIC.
Doctorul intreaba socat ! "-Chiar ai chemat-o si pe vecinaaaa ?"
Batranelul raspunde: "-DA SI NICI UNUL DINTRE NOI NU A PUTUT DESCHIDE BORCANUL !!!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu