Totalul afișărilor de pagină

">

Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 2 iunie 2012

< Femeile !!! >







 Trei barbati se laudau cu cadourile cumparate pentru sotii ...
Primul zice:
- Eu i-am cumaprat ceva ce ajunge de la 0 la 100 in mai putin de 6 secunde...
Ceilalti:
- Inseamna ca e omasina..
- Da e un Porche negru, fiinda costiei mele ii place negrul si se potriveste cu tinuta ei.
Al 2-lea zice:
- Eu i-am luat ceva ce ajunge de la 0 la 100 in mai putinde 4 secunde.
- Nu se poate; zic ceilalti. Precis e un Ferrari !
- Da e un Ferrari rosu, pentru ca se potriveste cu tinuta sotiei mele.
Al 3-lea nu ia luat nimic. Dar pentru ca tot insistau amicii lui, zice si el.
- Eu i-am luat ceva ce ajunge de la 0 la 100 in mai putinde o secunda...
Uimiti ceilalti:
- Asa ceva nu se poate... masina mai rapida ca Ferrari nu exista !!!
- Ba se poate! I-am luat un cantar !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu