Totalul afișărilor de pagină

">

Faceți căutări pe acest blog

joi, 31 mai 2012

La Oras




Doi ardeleni la oras, cazati intr-un hotel la etajul 20. Liftul nu functioneaza. Se apuca ei sa urce pe scari... la etajul 5 Ion catre Gheorghe:
- Gheo ma tre sa iti zic ceva ...
- Lasa ma ca imi zici cand ajungem sus.
Dupa alte 7 etaje Ion catre Gheo
- Ma Gheo ma chiar trebuie sa iti zic ceva ...
- Lasa-ma ma Ioane ca imi zici tu cand ajungem sus ce naiba nu intelegi ?
Dupa alte 8 etaje, in fata usii zice Gheo:
- No ma Ioane ce ai vrut sa imi zici ?
- Pa ma Gheo am cam uitat cheia la receptie...
- O trantitear hai sa coboram.
Dupa ce coboara vreo 8 etaje; Ion catre Gheo...
- Ma Gheo ma tre sa iti zic ceva !!
- Na lasa ma Ioane ca imi zici jos
Dupa alte 7 etaje iarasi la fel Gheo nu vrea sa auda ...
Ajung cei 2 ardeleni jos si in final Gheorghe vrea sa il asculte pe ion ...
- No zi ma Ioane ...
- Ba Gheo tu chiar nu stii de gluma ????

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu