Totalul afișărilor de pagină

">

Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 2 februarie 2011

Iisus Versus Satan



Intr-o zi Iisus si satan se argumentau care este mai bun la programare pe calculator:
- Eu sunt !!! urga Iisus
- Nu. Eu sunt !!! il contrazice Satan
- Eu sunt ...
- Eu sunt ...
- Eu
- Nuuu... EU !
- GAATAAAAAA  !!!! striga Dumnezeu, si tot universul dispare in intuneric. Cand se aprind iarasi luminile, apar 2 calculatoare in fata acestora.
- Aum ca v-am acaparat atentia: cel care face cel mai bun program in 20 de minute castiga. zice Dumnezeu
Iisus si Satan se aseaza amandoi si incep sa tasteze si sa dea clickuri ca nebunii. Asta s-a intamplat cam pentru 15 minute, iar dupa s-a luat curentul. Cand a revenit tot la normal monitoarele erau amandoua goale nu mai aveau nimic pe ele.
Satan incearca repede sa isi refaca ce a facut pana cand se luase curentul, dar s-a aratat tot cu mainile goale.
Iisus apasa pe un buton si totul revine exact ca inainte de pana de curent.
Satan se uita la el impietrit si il intreaba:
- Cum P*ula mea !?! Cum ai facut asta ???
Iisus se intoarce la el incepe sa rada si ii zice:
- Mdahh.... Toata lumea stie ca Iisus SALVEAZA !!!!.

Un comentariu: